2014年6月10日 星期二

當Momo遇上毛毛

2014年6月10日(星期二)
 
 
偶然結緣之下⋯噚晚兩家大少爺Momo(毛之家)同毛毛(我家毛仔)喺我家樓下大堂見面,今次相聚係突破,以往大家都係喺社交網站交流分享。

Momo體型比毛毛大小小⋯全身都係淡奶茶色⋯個樣有小小怕羞⋯全程都企喺家長後面⋯真睇唔出Momo係有個女女(家家]嘅爸爸,Momo 俾我感覺溫馴可愛仲帶小小「驚青」⋯可能係嚟到陌生地同俾毛毛狂吠恐嚇。

講番我家毛毛表現就非常羞家⋯除咗狂吠人家之外(有零食獎都冇興趣同唔理),表現「兇悍」又唔肯同對方「打招呼」⋯俾人感覺冇家教⋯真失禮。

 
毛爸:呢張Momo、毛毛嘅合照影好耐先影到...

 
毛爸毛媽毛毛:Momo,我哋好高興同你做朋友呀...
 
毛毛:Momo,朋友歸朋友...你唔係嚟「踩場」就乜都得...
 
毛爸:毛仔,你真失禮...

4 則留言:

  1. haha momo地頭佢惡哂!下次去公園可能冇咁惡

    回覆刪除
  2. 估唔到毛少咁大隻,比毛之家momo仲大隻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛啱啱沖咗涼啲毛鬆...睇落大隻啲...Momo體重有成10kg咖...

      刪除