2014年6月5日 星期四

令毛毛都承受唔倒嘅熱浪

2014年6月4日(星期三)
 
 
有好多世界權威環境氣象學專家都講:由於人類對環境不斷破壞⋯嚴重影響氣溫嘅變化,更揚言將來嘅夏天會更熱⋯現時嘅氣溫都保持喺27度~33度,而人類嘅"貪婪"會令平均溫度繼續上升。

我哋對日常舒適嘅追求連我哋嘅寵物生活習慣都有所改變,毛毛每日散步⋯當行到搏彩寫字樓大門口毛毛就行得特別慢或者"咋帝"唔行,行過CTM門口又係咁,返到屋企大堂⋯毛毛要坐一陣等電梯⋯就算即時有電梯毛毛會唔願意行...

我發現咗最終原因⋯嗰啲地方由朝到晩都有強勁嘅冷氣開放涼陣陣,醒目嘅毛仔真係聰明識嘆...估佢唔到...

 
毛爸:雖然仲係早上六點...已經陽光猛烈周圍熱辣辣...散步對毛毛係辛苦嘅活動

 
毛毛:毛爸,咁熱去散步我會"且晒蝦"咖播...點算?
 
毛爸:熱~對毛孩子嚟講真係苦不堪言...諗深一層為咗佢地健康...真係硬住心腸...
 
對唔住呀毛仔...忍下啦...我都係錫你為你好...

2 則留言:

  1. 揾D有陰嘅地方行啦,唔好太勉強小心中暑呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗一清早可能冇咁熱⋯點知都係一樣,e+講緊陰嘅地方都30幾度,有太陽就更熱啦,毛毛上次喺龍爪角中暑嚇到全家都失晒魂,天氣熱猛太陽毛毛出街散步全家就會好緊張⋯

      刪除