2014年6月24日 星期二

被困停車場,毛毛有意見

2014年6月24日(星期二)
 
 
今朝一場大雨⋯又要帶毛毛行停車場,雖然毛毛唔多願意但都好合作好快就便便同尿尿。

當我哋要返上屋企嘅時候⋯我發覺自己忘記帶「匙卡」,開唔到停車場度門⋯唯有邊行邊等,唔知點解今朝好耐都冇人落停車場攞車⋯我哋行咗好耐好耐⋯

毛毛已經唔願行⋯最終罷行⋯最後⋯

 
毛毛:毛爸,要等到幾時呀?好肚餓呀...拍門求救啦...
 
毛爸:唔 ~(呢度係地厙邊有人嚟幫我哋開門丫)

 
毛毛:又餓又喝又攰...行唔到啦...
 
毛爸:我已經叫咗毛媽落嚟幫我哋開門喇...等陣啦...
 
毛毛:毛爸,早就應該咁做啦...自已冇記性又死要面子....

4 則留言: