2014年6月21日 星期六

動物保護法,何時會建立?

2014年6月20日(星期五)
 
 
今早喺澳廣視新聞睇到一段由政府發出嘅新聞片⋯內容係關於「動物保護法」立法⋯交立法會、討論、評審⋯(簡單啲講⋯要等),雖然政府將個波(法案)交咗俾議員們⋯最後都係要等。我哋爭取「動物保護法」立法⋯三年又三年⋯到現在都係要繼續等⋯等。

我有一㮔睇法⋯「動物保護法」對於我哋一羣愛狗人士同專重生命嘅一羣人嚟講「根本冇必要」,因為我哋視動物(狗狗)為家庭成員,專重佢哋係一條寶貴嘅生命。

我爭取「動物保護法」成立係可以用法律嚟制裁嗰啲用不法手段、不必要、不人道、殘忍、虐待動物嘅人,而嗰類人應該負上法律責任。

動物保護法嘅精神係保護同人類生存喺地球上、任由人類支配、冇能力威脅人類嘅弱勢動物,佢哋係人類嘅朋友亦都係寶貴嘅生命⋯我哋係要尊重同保護佢哋。

 

 
毛毛:我毛毛唔係好清楚乜嘢係「動物保護法」,但我知係重要嚴肅嘅問題...
 
毛爸:毛仔,你咁都知...好醒呀...
 
 
毛毛:毛爸話法例一經通過...我哋啲動物就會有機本嘅保障...唔會俾啲人傷害咖喇。

 
毛毛:真係有覺好瞓喇...

2 則留言: