2014年6月26日 星期四

捕殺 • 蚤

2014年6月26日(星期四)
 
 
雖然屋企已經實行最高級別嘅「防蚤行動」,但仲發現毛毛身上有蚤⋯捕獵行動即時展開。

而現在最重要⋯就要追查源頭,回想三星期前我用工程車載過毛毛去玩(跑草地)完之後嘅星期就有蚤患,除咗懷疑毛毛喺戶外染到之外仲懷疑工程車有蚤(我近排車同人都出入地盤啲又濕又發霉嘅地方)⋯

以我睇⋯要對所有渠道有機會做成蚤患嘅問題都要「趕盡殺絕」,而家由工程車同我開始⋯


毛爸:蚤患真係好討厭,搞到毛仔冇覺好瞓...連毛媽都俾蚤咬...非常煩擾...
 
毛毛:毛爸,我個頭、頸、腳、手都好痕呀!
 
毛媽:毛爸,我手臂好多「蚤難」已經幾日喇,好痕呀!
 
毛爸:少奶同少爺仔 = 立體聲 = 煩死、難頂....

2 則留言: