2014年6月6日 星期五

狗狗經常都係搗蛋嘅小朋友

2014年6月6日(星期五)
 
 
大前日⋯屋企搞衛生好忙碌⋯冇理過毛毛,毛仔開始搞搞震,仲嚫我哋唔覺喺垃圾桶執野食,搞到自己腸胃唔舒服仲嘔。

同朋友傾開計⋯佢哋都講:狗狗係要嚴厲管教咖,永遠要當佢哋係搗蛋嘅小朋友。

朋友佢哋態度正確(狗狗同我哋一齊生活行為係要管教咖),佢哋係好有愛心嘅家長(無時無刻都關心住個小朋友)。

有訓狗師講:其實狗狗都努力適應人類嘅生活⋯但基於狗狗嘅本性好奇、為食、求生而做出人類認為搗蛋嘅行為。

 
毛毛:毛爸,你唔理我...我就會係咁咖喇...
 
毛爸:嘩~衰仔,而家講到係我唔啱咁喎...真係冇野講(O咀)...

2 則留言:

  1. 毛毛…咁你扮下乖啦!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛爸:毛仔係百厭星嚟咖..
      毛毛:如果我係乖...就係大新聞...

      刪除