2014年6月1日 星期日

我嘅契爺(乾爹)走了⋯

2014年6月2日(星期一)
 
 
星期六接到消息⋯契爺因呼吸困難而入醫院⋯直到中午過後⋯契爺咁就走咗,成件事都好突然⋯對於我嚟講契爺嘅離開難以相信係事實。

我細個嗰陣契爺就住喺我哋同一條街嘅街尾,可以講一直睇住我成長係同我有計傾嘅長輩,我經常上佢屋企打牌(打麻雀)、食飯、燒烤、開生日會⋯

對上一次同契爺見面係喺「圍爐齋宴」,當時老人家仲叮噣我"注意身體健康同小心工作"⋯估唔到呢番說話成為契爺嘅遺言。

 
契爺請你放心我會好好保重自己、加倍小心工作唔會令你擔心...
 
願契爺安息,早登極樂。Peter (阿慶)
 

2 則留言: