2014年6月28日 星期六

西灣湖畔散步


2014629(星期日)

今日係好特別嘅日子
 
一早煮好三文魚餐俾毛毛食再帶毛毛去西灣湖畔玩,毛毛好開心其實我哋都好開心,雖然我帶定玩具波波準備同毛毛玩但由於毛毛啱啱食咗餐所以毛媽下令唔可以玩激烈運動,今朝好熱毛媽做足準備帶定食水同噴水壺俾毛毛降溫
 
今日心情出奇哋平靜
 
 
毛爸:一家人一齊行晨運...簡單嘅幸福
 
 
 
毛媽:行到攰...一齊坐低休息下....

 
毛毛:毛爸,幫我影番張「招牌相」先...禾需布需(注:我帥不帥。國語音)

 
毛毛:毛爸,你影得未呀?好曬呀!你使唔使抖陣先?

 
毛爸:我曾經到頂上一遊...
 
毛毛:毛爸又想當年...又係唔怕悶既...

 
毛媽:毛仔,等陣...等媽咪影張風景相先行...
 
毛毛:等我都擺個靚「鋪屎」先...毛爸,咁得唔得?

 
毛毛:睇真啲「雞蛋花」原來係咁靚仲好清香...自己從來冇發覺...真失敗...

 
毛爸:呢度唔俾網魚咖...啲乜野人咁冇公德?

 
 

沒有留言:

張貼留言