2014年6月7日 星期六

單車日誌…心理質數

2014年6月8日(星期日)5:50 霧陰天 微風 28度
 
 
世界第一流嘅運動員除咗有超凡嘅體能同技術之外⋯仲有一份決心、克苦、永不言敗、勇往向前、唔會俾情緒影響⋯嘅優異心理質數。

呢兩個月兩位長輩先後離世...對我有好大影響,呢排工作又極辛苦,種種因數令我情緒跌落谷底⋯就算我最喜愛嘅每週踩單車操練都變成冇目標又冇心機(走肉行屍)⋯樣樣事都提唔起勁。

呢種傷痛負面嘅情緒唔知幾時先至會離我而去呢?


 
毛爸:今早嘅天氣同心情一樣...灰灰白白...

 
毛爸:天色灰到好似落大霧咁...

 

 
毛爸:好彩啲荷花冇受我情緒低落影響...開到好靚...


2 則留言: