2013年9月25日 星期三

我的新玩具Instax 90即影即有相機


2013年9月24日(星期二)


我一直都有用Fujifilm嘅即影即有相機,而手上嘅Instax 100己經十幾年...而家仲用緊,新出嘅Instax 90増加咗好多新功能,保正咗影到靚相...所以...

或者各位會覺得有啲奇怪...即影即有嘅菲林咁貴又有限期日(平均每張6•5圓一張),而且啲相靚唔靚好受現場環境限制,點解唔用成本平又可以後期制作嘅數碼相機呢?

好耐好耐之前...同一班好朋友飯局...我用部Instax 100即影即有影咗張相...大家睇住張相慢慢顯影,當時現場嘅開心熱鬧氣昏即時升溫...由嗰陣開始就愛上...


毛爸 : 多咗B快門、雙重曝光、近攝...咁多新功能唔買都唔得...


毛爸 : 陪咗我十幾年...帶俾我好多好多開心嘅記憶...








2 則留言:

  1. 自從買咗XE1,我便愛上其相片顏色,呢部我都好想買,不過始終菲林貴。>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗顏色Ok之外啲相成十年都冇變(神奇)...搞現場氣昏超掂...有好多時幫啲朋友影咗相都唔知點交俾對方,咁呢啲相機就發輝作用喇...而且張相獨一無二...

      刪除