2013年9月24日 星期二

毛毛聰明?焦慮?


2013年9月25日(星期三)


近排...每逢放假日同太太一齊出門...毛毛就會狂吠、狐叫、R門...睇書講呢啲係「分離焦慮症」嘅表現。但平日...我同太太出門返工...毛毛就好安靜...真係好奇怪。

太太:毛毛見到我哋唔係著返工衫出門...就會失控。

如果真係咁...毛毛就好聰明...識分我哋放假同返工,睇嚟我要多啲觀察毛毛...真正焦慮定十分聰明...


毛毛 : 你哋唔帶埋出街我會焦慮咖...

毛爸:嘩 ~ 毛仔宜家你算唔算同我哋講條件?

毛媽 : 衰仔...曳曳豬...都唔知你係唔係咁聰明...



6 則留言:

  1. 係呀,毛小孩佢哋真係識分我哋要唔要返工o家。

    回覆刪除
  2. 佢哋真係識分呀!你呃唔佢架hahaha

    回覆刪除
  3. 睇個樣都知毛毛係醒目仔.^.^

    回覆刪除