2013年9月20日 星期五

令毛毛極度驚怕嘅單車鈴聲

2013921(星期六)



毛毛細個受瞓嗰陣有一件訓練工具「單車鈴」作用係引起狗狗嘅注意力,當時我只係用咗一次就停用原因係毛毛好怕嗰啲好高音嘅鈴鈴聲,我記得嗰件工具可以DIY…我做咗好多件送俾朋友。

估唔到呢個童年陰影直到而家對毛毛都咁大影響,一有「單車鈴」鈴鈴聲毛毛就會驚到Dup晒尾仲頭Dup Dup咁走返入房...

噚日仲誇張電視劇有幕踩單車響鈴毛毛就驚到唔敢旭同成身震晒好耐都未能平復,每晚毛媽睇劇一見有單車畫面就嗱嗱聲轉台


毛毛 : 啲鈴鈴聲...好得人驚呀...怕怕...

毛爸 : 我做咗好多個送俾人做禮物...

2 則留言:

  1. 其實clicker啲聲係最好~ 太高頻啲毛孩都好抗拒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都有用...毛毛嘅陰影改唔到咖喇,強迫毛毛接受我又唔忍心...所以我部單車都冇裝單車鈴...

      刪除