2013年9月2日 星期一

毛毛心聲…去見公公

 
201391(星期日)
平時週末、日、假日毛爸毛媽都帶湯去安老院探公公,一直以嚟毛爸都話安老院係唔俾狗狗去咖而且我經常都污糟邋遢所以我好耐都冇得去探公公。
今朝我啱啱洗完白白
毛爸毛媽去探公公嗰陣我堅持要跟埋去,終於可以見到公公喇,佢瘦咗好多精神就幾好仲叫毛爸做肥仔,但公公佢就好似唔認得我毛毛不過唔緊要啦。
毛毛
: 見到你真好公公你好嗎?

毛毛 : 毛爸運我入安老院過程非常驚檢緊張...最終都見到公公...
毛毛 : 公公你快啲好番呀!

3 則留言:

  1. 你試下開啟追蹤者!如果唔係追蹤唔到你個blog!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝提醒,我已經加左追蹤者喇。但始終唔係好識用blogspot,要慢慢研究下先。

      刪除