2013年9月13日 星期五

毛毛咬人事件

2013913(星期五)



六點幾帶毛毛出街散步回程經過巴士站,毛毛突然衝埋去咬人好彩人、狗都冇受傷...

首先要向伯伯道歉:對唔住好對唔住,係我隻狗唔啱...佢冇心咖...對唔住呀!

現場情况今朝我帶毛毛行過巴士站好多人喺度等車,有巴士埋站啲人就峯勇而上,其中有位伯伯喺候車凳急急起身舉手然後又返回坐位坐番低(可能唔係搭嗰班車) ,嗰陣...毛毛突然向伯伯攻擊()…雖然我快反應拉住毛毛但毛毛啲牙已經衝擊到伯伯嘅手背骨敗喇。

伯伯 : ~ 拉實你隻狗呀!(好嬲)

毛爸 : 對唔住呀!我隻狗狗有冇咬嚫你呀有冇受傷呀…(好緊張同低聲下氣)

伯伯 : 你有冇搞錯呀唔拖實隻狗狗係養唔熟咖…(好火爆)

毛爸 : 有冇事呀!使唔使同你去醫院做檢查呀…(好關心同好有誠意)

當時我指令毛毛坐低(雖然毛毛坐好但狐叫不滿亦都冇任何進一步嘅行動),好多人睇到成件事發生但眾人嘅眼神好似喺度講隻狗咬人應該打佢同罰佢啦等佢下次唔敢

伯伯好嬲好火辣辣但好明顯係冇事只係好不滿依依俄俄咁了事...


毛毛 : 嗰啲係我自然反應...惨喇!罰坐屎塔...唔知要坐幾耐添...

毛爸 : 我估係毛毛吾以為伯伯嘅動作係想打佢主人...對行為反感...

毛爸 : 毛毛受訓過...但係都仲有一定嘅野性...攻擊出於保衛主人........

毛爸 : 當眾人明白狗狗咬人真正原因,仲會唔會堅持要體罰隻狗狗呢?

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 帶住隻狗狗行街有事發生...啲人(帶有色眼鏡)實會賴個主人同隻狗咖...我建議大家盡量少行啲多人嘅地方如巴士站、學校...因為好多時啲人指指點點、小朋友尖叫大動作,令狗狗不安好易出事...無奈

      刪除