2013年9月22日 星期日

颱風「天兔」帶來嘅回響


2013年9月23日(星期一)


颱風「天兔」備美國譽為三十年嚟嘅超級颱風,本地嘅政府各部門、市民都嚴陣以待,今次「天兔」颱風路線改變令政府有關緊急支援部門都覺得"冇乜大事發生真係行運",市民覺得"香港掛緊八號風澳門就一直都係三號,天文台點搞咖..."。

一般大眾都持兩種心態,有啲開心...有一日額外假期、有啲擔心...颱風帶俾佢哋意外損失。

而打風對我嚟講係負面...打完風我工作會超忙、打亂我操練安排、毛毛冇得出街散步而搞破壞、一啲無家可歸嘅人同狗狗唔知受幾大影響而令我不安...

毛爸 : 颱風「天兔」掠過嘅地區都做成極度嘅破壞,臺灣8萬幾戶停電...

毛爸 : 為迎接「天兔」全城戒備...(圖片來自蘋果日報)

2 則留言:

  1. 我都唔明d人,點解香港掛八號,澳門就要掛,膚淡兼貪心,掛唔掛係視乎個風有幾近澳門,而唔係想要一天假期~

    回覆刪除