2013年9月22日 星期日

令我充滿回憶嘅「溫泉蛋」


2013年9月22日(星期日)


今日中午飯...太太整咗一隻溫泉蛋俾我食,煮嘅時間掌握得十分準,蛋白似山水豆腐花蛋黃啱啱熟好糖心...非常精彩...要勁讚。

「溫泉蛋」...就諗起細個嗰陣母親經常整俾我哋食,由於當時物資少食物珍貴...咁...蛋就成為最有營養嘅食物,好佩服母親對食物嗰種態度,經常有句口頭禪:鍾意食嘅食物食多啲...但唔可以浪費,唔鍾意食嘅食物食少啲...但唔可以唔食。


毛爸 : 食番媽媽煮嗰種味道...好感動...太太好多謝妳呀...

4 則留言:

  1. 毛爸嗰媽媽教得好好呀,唔鐘意食嘅食少啲,但唔可以唔食,聽完之後好感動呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 母親廚藝了得,當時針對我哋要肯食野同食得好...多謝你嘅讚...

      刪除
  2. 毛老太所言,精簡警世發人深省,毛爸的文章,常透著對生活的感恩,滿有正能量. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 母親最關心我哋嘅健康...心知食物對健康有好大影響,成日都話:身體健康做乜野都得...多謝你嘅讚。

      刪除