2013年9月12日 星期四

用智慧解決問題


2013年9月12日(星期四)


喺日常生活中對某啲事、物持反對意見嘅人...淨係講「No」、「唔好」、「唔得」...我覺得喺現今社會...咁嘅思維...己經係過時,我嘅睇法係...了解事件...平衡利害...思巧解決難題。

前幾日講過毛毛好鍾意瞓喺睡房冷氣風口位,毛媽反對...毛毛就反抗...事件發展落去...毛媽經常入房Check毛毛...毛毛嚫毛媽唔留意就埋位...兩個鬥得火熱。

今早發現喺風口位前面有個膠櫃檔住啲冷氣...櫃後位有個咕臣...毛毛就好舒服咁瞓喺上面,我發覺呢件事解決得十分有智慧同完滿...以後毛媽唔使擔心毛毛俾冷氣吹嚫,而毛毛唔使驚再俾毛媽驅逐,雙贏...

毛爸 : 毛媽巧妙咁將 "用膠櫃阻住" 改做 "用膠櫃護住" 毛毛...

6 則留言:

  1. 有時迫得佢地緊,係弄巧返拙

    回覆刪除
    回覆
    1. 我完全同意...我哋位少爺仔好鍾意鬥氣咖...有時真係俾佢吹脹...笑爆咀...

      刪除
  2. 好聰明,相反我自己可能只會繼續驅逐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時自己有特別嘅睇法,但就梳忽咗有更好嘅解决辦法...

      刪除
  3. 有時我會由得佢,佢凍,自然會自己走位。毛媽,唔洗擔心 ^^

    回覆刪除