2013年9月7日 星期六

好難想象

2013年9月7日(星期六)




我係嗰啲响往陽光、熱愛運動、旅行嘅人。

但出嚟社會做事之後就兩回事自細就鍾意玩音響、聽音樂、睇戲好偶然咁入咗「影、音」呢一行,得到佬闆賞識同俾機會我快就升到「主管級」一直做咗二十幾年,職業關係我接觸過頂級音響器材、家庭影音系統、極級影象顯視器、靚聲CD碟、靚畫面電影等等,好多朋友都好羨慕我份工返工歌聽嘆冷氣日日有戲睇又唔使日曬雨淋月尾就有糧出份工好到難以想象。

三年前嘅某日我向公司辭職,轉做宜家呢份「外勤工程」嘅工作性質上同上一份工全完唔同經常日曬雨淋、污糟邋遢、辛苦勞累、經常受傷180度嘅轉變令我對「工作」定義改觀身體上出現嘅累痛我已經慢慢習慣,或者你哋覺得呢份工差到難以想象...

唔知點解我好鍾意呢份工呢個係事實。

                           
                毛爸 : 以前工作時間每日十幾個鐘...冇時間陪屋企人,只可以同月亮星星做朋友...

                毛爸 : 宜家可以同太陽打交道...陪屋人行山...整餅...

2 則留言:

  1. 唔同時期對工作/人生會有唔同要求/piority。最緊要做得開心!宜家可以同太陽打交道...陪屋人行山...整餅>>>>我睇見都"鄧"你開心!

    回覆刪除
  2. 多謝你讚...你都要把握眼前呀...過咗去就會冇咗咖喇...

    回覆刪除