2013年9月20日 星期五

一份令我愛不惜手嘅禮物


2013年9月19日(星期四)


後生嗰陣因工作需要修讀過室內設計課程,由於畫畫方面自知唔係嗰種材料...最後退學。

當時導師講:要客人滿意你嘅設計,除咗口講嘅完美配套之外,就要靠你哋嘅畫功將空想變成現實(嗰陣全部都要用人手畫,而家有電腦幫手)。由嗰陣開始...我好羨慕有畫畫天份嘅人(由其係畫鉛筆畫)...

十幾年前一次旅行,有位畫師幫我同我太太畫咗一幅鉛筆畫,而家成為我嘅珍藏。自從毛毛嚟咗屋企(5年幾),我一直都冇緣遇到位畫師幫毛毛畫幅畫...

直到幾日前,有位網友(灰媽)傳咗一張畫毛毛大頭嘅鉛筆畫俾我,當時我有啲懷疑...係真咖真咖!呢份禮物我一定愛不惜手,多謝灰媽。


毛爸 : 如果呢幅畫中冇毛毛幅相同毛毛兩個字就會更完美。多謝灰媽!


毛爸 : 呢幅畫有十幾年歷史...


沒有留言:

張貼留言