2013年9月8日 星期日

毛毛心聲...履行職務


2013年9月8日(星期日)


自從做咗生果檔代言狗之後...真係好處多多,每星期佬闆娘都送士多啤梨奬勵我...

講真份工好「他條」喺禮拜日去生果檔坐下擺個靚姿勢...咁就可以收工,而花姐每次都會留番啲超大粒嘅藍梅俾我...今朝我又去履行我嘅職務喇...


毛毛 : 各位姨姨叔叔、哥哥姐姐...埋嚟睇喇....又平又靚呀!

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 毛毛最大嘅動力係...士多啤梨...哈哈哈...

      刪除
  2. 毛之家可唔可以同你一齊返呢分工呀,我哋都好近,行過黎就得啦..^

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎之至啦,加埋你地三個,花姐啲生意實行多到做唔切啫。

      刪除
  3. 咁可愛代言狗,一定多多幫襯哩

    回覆刪除
  4. moba , 我按你的指示,搞到個網誌分類啦,唔該晒你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老友記唔使咁客氣啦...我都係試試吓咋...

      刪除