2014年5月13日 星期二

毛毛心聲…烏龍嘅毛爸 II

2014年5月13日(星期二)
 
 
呢排一直都落雨⋯所以每日早、晚散步多數都係停車場,而每次我會便便2次尿尿3次,由於停車場冇垃圾桶⋯啲便便毛爸就用紙巾執起用報紙包住帶返樓層垃圾房處理。

今朝毛爸行為奇怪一出到廳就⋯大力咁索氣周圍聞⋯好似要搵野咁,原來係成個大廳都好臭便便味,仲質問我係唔係喺枱底便便⋯後尾先發現毛爸個袋仲袋住兩包便便⋯

 
毛毛:毛爸,你唔可以第一時間懷疑自己人(我毛少)咖...

 
毛毛:毛爸,你睇...你仲袋住兩包便便呀,你年紀大又冇記性又烏龍...
 
毛爸:嘩~阿仔,我問下你啫...唔使一論咀喎...
 
毛毛:毛爸,你咁嘅態度唔係叫做"問"係叫"砌生豬肉"...
 
毛爸:阿仔,你啲態度都好差啫...


4 則留言:

  1. 原來係毛爸擺鳥龍 …仲砌毛毛生豬肉…hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家啲小朋友唔話得佢咖,旭啲話你砌佢生豬肉...激死。

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝小月讚毛毛...奇實毛毛當時係"寸"緊我...真冇面。

      刪除