2014年5月19日 星期一

毛毛心聲…夏天到啦!

2014年5月20日(星期二)
 
 
今朝六點幾落到街陽光已經好猛烈,毛爸越來越早帶我落街散步,因為夏天到啦!晏咗就會好熱。

而家日常嘅氣溫都去到31度⋯真係行幾步都"且晒蝦",雖然好熱但我都好鍾意夏天,因為⋯會有凍冰冰嘅西瓜食⋯

 
毛毛:嘩~好熱呀!熱C狗咩?

 
毛毛:好彩毛爸整塊地磚俾我瞓...涼陣陣...好C服呀!

 
毛毛:好曬呀!太陽...高高掛於天空上...人人話那太陽香橙變...

4 則留言:

  1. Laugh仔芘芘: 香港都好熱,我o地有床都唔訓,訓落地磚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛:夏天瞓地下真係一大享受呀!原來我哋都係咁識嘆...哈哈哈...

      刪除
  2. 仲以為係乜毯咁好, 原來係地磚. 毛毛眼仔好精靈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛:我由BB開始已經好怕熱,毛爸就諗到夏天喺我瞓覺嘅地方鋪晒地磚...等我瞓得涼陣陣...

      刪除