2014年5月3日 星期六

毛毛的信心動搖了!

2014年5月4日(星期日)
 
 
自從旅行完返嚟⋯第二日帶毛毛去陌生美容院剪妝之後⋯毛毛對我哋一連串放低佢⋯令佢獨自面對陌生人嘅行為⋯,毛毛對我哋嘅信任有啲動搖。

每日我哋返工毛毛都會用可憐嘅又無奈嘅眼神目送我哋出門,毛毛小朋友怕我哋又唔返屋企又或者要佢同陌生人相處,睇嚟我哋重創咗毛毛嘅信心⋯

 

 
毛爸:宜家我出街或者返工出門...都唔敢同毛毛有眼神接觸...
 
 
毛爸:毛毛要無時無刻咁痴實我先安心...可憐的毛毛小朋友...

2 則留言:

  1. 係呀!Easter 去完旅行之後,Laugh仔同芘芘都跟出跟入之餘,仲成日黏實我。好似驚我唔知又去左邊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 實情小朋友都好慘咖⋯佢哋又做唔到乜野,睇住你哋行咗去⋯真係好無奈咖⋯佢哋唯一做得到嘅就係跟到你實⋯
      毛毛:我係怕媽咪又走咗去呀!

      刪除