2014年5月27日 星期二

高溫熱浪,人都癲

2014年5月27日(星期二)


我哋人類對大自然嘅要求真係冇止境⋯

天氣咁熱,落番場雨降下溫就好喇,落雨~雖然涼快但周圍濕濕出街又唔方便⋯悶爆。

日日都落雨,邊度都唔去得出太陽就好喇,睛天~烈日32度高溫(我工作嘅機房溫度有成38度人都癲)熱棘棘⋯局住留喺屋企嘆冷氣⋯又係悶爆。

我都好難明自己想點⋯天氣熱對於狗狗嚟講係辛苦嘅事尤其係長毛狗真係有口難言⋯


 
毛毛:毛爸,咁熱咁猛太陽我唔落街喇...毛爸,散步對健康有益呀...你應該落街,但唔好咁晏返嚟喎...要煮早餐俾我食喎,遲咗食早餐對我唔健康咖...
 
毛爸:毛仔,你好孝順喎...
 
 
毛毛:瞓正喺冷氣機風口係最舒服...涼夾爽...
 
毛爸:毛仔瞓低嘆冷氣嗰陣...想佢陏都幾難...

6 則留言:

  1. 毛毛...原來......... 你咁孝順! 哈哈

    回覆刪除
  2. 天氣咁熱 , 留响屋企涼冷氣緊係舒服過出街呢 , 卡卡~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛:我都係咁話...仲有凍冰冰西瓜食添...

      刪除
  3. 回覆
    1. 毛毛:點會丫...我有冷氣嘆丫嗎...哈哈哈...

      刪除