2014年5月6日 星期二

單車日誌…人家唔小心嘅真實個案

2014年5月6日(星期二)

績...對上嘅星期六我踩單車差啲出意外⋯朝早6:00我踩到路環警察訓練營(雙行缐)⋯啱啱踩完上斜坡部單車開始落斜坡加速,斜坡中段有個路口⋯唔係馬路係間村屋入口,意識上冇諗過有私家車駛出(我經常踩單車經過從未見到有車出入)...

今朝就有部私家車喺路口駛出過對面缐(司機係要先睇自己條行車線有冇來車)⋯佢駛架車打橫停喺路中間望對面缐有冇來車⋯準備過缐(呢個情況只係一剎那間),當時我見到部私家車嗰陣⋯部車只係離我10米⋯我急剎車(由於正在落斜加速)單車"缐"軚同甩尾⋯最後關頭好運哋「停咗」,嗰種電光火石發生嘅過程⋯令我全身打冷震⋯差啲暈低。

 
毛爸:我部單車嘅制動系統「油壓碟剎」...制動能力極強...

 
毛爸:每次出車操練都會花長時間做安全檢查...每次落到街都打醒十二分精神...
 
但...就冇能力做到...提醒大意嘅司機"小心駕車"要顧及大衆安全使用路面...好無奈...

2 則留言: