2014年5月9日 星期五

毛毛心聲…原來係預早慶祝「母親節」

2014年5月10日(星期六)

今朝一早⋯雖然落過雨地下又濕⋯但毛爸都帶我出街散步(呢幾日⋯日夜都係行停車場咋),返到屋企毛爸又准我自己玩藍色波波,今朝仲有我最鍾意嘅羊肉餐食⋯

吓~今日我生日咩?(我好似兩個月前已經慶祝咗生日啦)。

哦~原來事情係咁⋯聽日係「母親節」毛爸今日開始慶祝,除咗媽咪梗係我毛少爺最著數啦!

 

 
毛毛:年年慶祝母親節我都好著數咖...爽呀!
 
 
毛毛:一早就同毛爸出去行街街...舒服呀!

 
毛毛:嘩~嘩~嘩~羊肉做早餐...富貴呀!


毛爸:喂~喂~「母親節」係你媽咪嘅節日喎...毛仔,你係唔係過份咗少少呀?

2 則留言: