2014年5月10日 星期六

毛毛心聲…「母親節」2014係一個重要日子

2014年5月11日(星期日)
 
 
每年除咗媽咪生日⋯母親節係重要嘅日子,每年我同毛爸都會花盡心思買禮物送俾媽咪氹佢開心。

但每年毛爸都向我反影⋯我啲錢唔夠買...嗰啲...呢啲⋯最後求其了事,今年我"重鎚"用晒啲「利是」錢買咗份禮物希望媽咪鍾意。

祝媽咪「母親節」快樂!

 

 
毛毛:法國名牌煲...希望媽咪鍾意...

 
毛毛:毛爸話佢買呢件野係好貴咖喎...(毛爸一定作大,應該大打斧頭)
 
 
毛毛:毛爸,我哋兩父子今年嘅...零食、出去威嘅"碼頭"...就要靠你咖喇...

4 則留言:

  1. Wow Mammy 一定錫晒你兩父子!佢一定超鐘意Le份禮物,之後又可以用Le份禮物煮D好味嘢俾你哋食,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛:係呀!毛媽真係好開心,實情係...毛爸會用個煲煮好嘢俾我同毛媽食...你話係唔係值得好開心呢...

      刪除