2014年5月17日 星期六

改變對毛毛行為嘅管理

2014年5月18日(星期日)
 
 
今朝我沖完涼行出大㕔就見到⋯毛毛喺梳化咬緊報紙,仲將報紙咬到變成紙碎,實情毛毛係貪玩要引起我注意。

以往屋企人第一個反應係好緊張好大陣象咁即時搶番啲報紙(專家話咁突然嘅反應係令小朋友好緊張)⋯實情係擔心毛毛會食咗啲報紙而影響健康,但好多次嘅經驗發覺⋯毛毛會加快速度碎紙同將碎紙食咗...令人激心。

我參考「熊爸」建議嘅方法"獎勵、讚賞"⋯冷靜平和咁叫毛毛交出報紙然後奬佢零食讚佢叻,呢種方法好有功效⋯更想唔到嘅係⋯毛毛會將所有嘅紙碎都擔番俾我。

 
毛爸:平日啲報紙...擺晒係食飯抬、梳化...毛毛好少去咬...我唔理佢嗰陣...佢就去搞搞震...

4 則留言: