2014年5月9日 星期五

向偉大的母親至敬(感受媽媽嘅辛勞)2014

2014年5月9日(星期五)
 
 
過兩日就係母親節⋯好多人都識咁講:媽媽會「照顧」好家人咖,但好多人唔知道「照顧」呢句說話背後真正嘅辛勞⋯

我家嘅家務助理放10日大假⋯家務同照顧少奶(太太)、少爺(毛毛)嘅責任就由我頂上,你會估計唔到原來「照顧」好家人係花全日嘅時間同全部嘅心血,真係人都癲。

當年媽媽無論冬天定夏天一起床就要準備早餐、準備好送返學、準備午餐、準備接放學、準備晚飯、準備同我哋溫習、準備氹我哋瞓、準備⋯日復日無盡咁⋯咁嘅工作量真係令「人都癲」,宜家我領略到「照顧」背後嘅辛勞,做媽媽嘅仲要無條件花一生嘅時間照顧我哋⋯真係好佩服媽媽可以輕鬆應付。

媽媽我愛妳,母親節快樂!

 
媽媽,我真的愛妳...

2 則留言:

  1. 毛爸,你太太同毛毛好幸福!
    你的媽媽亦好幸福,冇乜幾多個長大了的男人會同Mammy講我愛妳!讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你嘅讚,祝你母親節快樂同有個難忘嘅假期。

      刪除