2014年3月24日 星期一

家務助理無故曠工

2014年3月24日(星期一)
 
 
我請"家務助理"照顧家人已經十幾年,自從毛毛嚟咗屋企⋯我請"家務助理"入職第一個條件係要對小動物有愛心同要識得照顧毛毛。

近排...家務助理遲到次數越來越密,有時仲到返工時間先通知我哋病咗要請假...真係冇責任感。

基本上家務助理唔返工對於我嚟講都冇乜影響,屋企煲湯煮飯煮餸、帶毛毛散步、幫毛毛梳毛、梳洗、整餐都係由我親自照顧。

但⋯當工作上趕工程加班遲收工同一年兩次出門去旅行嘅時候⋯咁,就會好依賴個家務助理好有愛心咁照顧毛毛。

宜家呢個家務助理工作表現上毫無進步,佢可以留低嘅主要原因係毛毛好鍾意佢...

 
毛毛:講真位助理都幾錫我咖...
 
毛爸:揾個識照顧毛毛又錫毛毛嘅工人真係幾難

4 則留言:

  1. 原來毛少係最後決策人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 家務助理係嚟打工咖,如果唔識同毛毛相處又或者打毛毛...毛毛係唔識反影咖,毛毛係我哋家人,所以位助理要好錫毛毛係憂先考慮...

      刪除
    2. 毛爸... 你講得好好,我好認同!

      刪除