2014年3月15日 星期六

毛毛,生日快樂呀!(毛毛六歲生日)

2014年3月16日(星期日)
 
 
毛毛,今日你牛一⋯你又大一歲喇,毛爸、毛媽祝你:生日快樂、身邊健康、開心幸福⋯

今日係毛家要感恩嘅日子,我家狗狗毛仔 6歲生日,呢兩年毛毛過生日⋯我除咗開心之外仲有恐懼感...

感恩嘅係⋯能夠有緣同毛毛一齊生活,睇住毛毛快樂健康嘅成長...

開心嘅係⋯毛毛為我哋家同生活帶來無比嘅歡樂...

恐懼嘅係⋯時間過得太快,快到好似閃電咁就 6 年,唔知我哋仲會有幾多次機會同毛毛一齊慶祝生日呢?

 
毛爸、毛媽:毛毛小朋友,祝你"生日快樂"呀!錫晒你....
 
毛毛:多謝多謝...毛爸,咁係唔係食餐勁嘅先?
 
毛爸:毛仔,今日梗係你話事啦...

6 則留言:

  1. Happy Birthday毛毛!祝你身體健康,成日有街去,餐餐有餸加、day day都快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛爸:有心有心,多謝祝福,我代毛毛向你講聲"多謝晒"

      刪除
  2. 毛毛BB 長長久久,天天快樂, Happy Birthday.

    回覆刪除