2014年3月12日 星期三

毛毛靜雞雞走上「禁地」瞓覺

2014年3月12日(星期三)


今日傍晚毛毛散完步返屋企梳洗咗之後就⋯失蹤,平日呢一段時間毛毛就等食晚餐,毛毛會聊我陪佢玩,仲周圍搞搞震。

但今晚⋯超靜,點解?周圍嗌:毛毛你喺邊?出嚟啦⋯叫極佢都冇應我。

終於喺我想唔到嘅地方⋯我張床⋯毛毛「禁地」發現毛毛好悠閒咁瞓喺度,唔知點解毛毛會咁「夠膽」試我哋嘅「底線」呢⋯

 
毛爸:毛毛,有相為証...你有乜嘢解析?
 
毛毛:嗱~毛爸,你唔好吾會呀...我瞓暖張床等你唔怕凍嚫咋...
 
毛爸:嘩~百厭星,咁都俾你兜得咁好...有孝心...使唔使獎你呀?衰仔死撐...

2 則留言: