2014年3月19日 星期三

毛毛真搗蛋

2014年3月19日(星期三)


今日下晝⋯我準備出去踩單車,除咗執齊裝備之外仲要準備定毛毛嘅鴨肉雜菜晚餐,當我喺廚房整緊餐嘅時候⋯毛毛冇喺身邊陪住我(平日會入嚟廚房搞搞震)。

奇怪⋯大㕔都好靜⋯我整好餐出到大廳睇到⋯嘩嘩~太遲喇,毛毛喺飯抬擔咗我對手套去玩⋯仲咬到爛晒,以我以前嘅脾氣我一定會發大火同體罰毛毛,對手套係我97年考到電單車牌我助手送俾我嘅限量版真皮手套⋯

以今時今日嘅思維呢件事我咁睇⋯我係應該防止呢事發生(毛毛係寵物唔識分啱與唔啱),唔應該怪毛毛咬爛手套而發火體罰佢(毛毛擔到任何都會當玩玩具咁咬,咬野係佢哋嘅本能)…


毛爸:見毛毛咬到對手套爛晒...咁投入、咁開心...我都唔知點反應好...唔通要同佢打氣?
 
 
毛爸:對手套係我嘅寶貴回憶(一直斷斷續續咁用咗 17年)見証住友情同考牌合格...

2 則留言:

  1. 毛爸真係一個好好既主人,相反我有時對Laugh仔Derby無咁豁達。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢樣野好"主觀"咖,每個人心中嘅"價值觀"都唔同。亦都同對狗狗嘅"身份"有關,我哋全家都當毛毛係"BB小朋友",簡單講我擔心嘅係"有冇整嚫個小朋友",毛毛細個嗰陣已經試過整跌爛我支好貴嘅相機鏡頭,當時毛毛仲俾相機跌落地下巨響嚇嚫,就算我重罰毛毛支鏡都唔會變番好,諗深一層...如果我擺放好啲野...咁唔開心嘅事就唔會發生啦...係唔係?

      刪除