2014年3月21日 星期五

長跑準備…放棄了!一個艱難嘅決定

2014年3月21日(星期五)
2014年第一季驗身報告已經出咗⋯幾日前去咗見專科醫生同家庭醫生,報告指出我肝臟有小問題、血糖指數唔正常升高、中年肥胖身體過重⋯等等。

而兩位醫生都異口同聲咁唔建議我做長跑(馬拉松)運動,專科醫生聲言:你就算要跑⋯一次跑唔好超過 5公里,家庭醫生更反對我長跑。

長跑會令肝臟消耗極大嘅能量⋯咁係會對我肝臟做成損害性嘅負荷(跑跑下爆肝),醫生們都指出由於我年紀大又身體過重亦會令腳部關節做成極大損耗⋯

醫生唔係嚇我,呢個係事實。馬拉松⋯我真係要放棄了!


毛爸:我要掛跑鞋了...

6 則留言:

  1. 跑短程D啦 ... 毛爸,要好好保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心,跑短程?我都係咁諗...多謝你嘅提議...

      刪除
    2. 係呀跑短程啦,最重要係你既健康!

      刪除
    3. 宜家為有專攻「迷你馬拉松」4.2公里⋯啱啱好唔過5公里。

      刪除