2014年3月1日 星期六

毛毛心聲…毛爸失憶


201431(星期六)

我夜麻麻嘔完之後天光屋企發生咗件奇怪嘅事毛爸帶我散完步之後冇同我玩「執波波」,毛媽毛爸冇食早餐就出咗門買餸返工,唔知發生乜嘢事定係乜嘢事都冇發生過。
 
毛爸好似失咗憶連媽咪都係咁佢哋兩個連最重要整餐俾我食都「冇件事」唔通佢哋真係失咗憶今次慘喇

 
毛毛:毛爸、媽咪,你哋返工喇...你哋好似有啲好緊要嘅事未做喎?
 
 
毛毛:毛爸、媽咪好似冇嘢咁走咗喇...今次慘喇...

 
毛毛: 佢哋唔記得同我玩同整餐俾我食呀...佢哋失憶呀...今日要涯餓喇...愁...

 

 
 

4 則留言:

  1. Laugh仔 芘芘: 毛毛,你當晏D食早餐啦。好似媽媽一到weekend就好晏先俾我咃食早餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 晏DD都Ok囉...但我一晏就晏到下晝七點...真係狗都癲...

      刪除
    2. 咁毛毛當晚咪好肚餓囉?!

      刪除
    3. 毛毛:大笨象都食得落幾隻呀...

      刪除