2014年3月17日 星期一

毛毛心聲…生日節目

2014年3月16日(星期日)
 
 
今朝一早毛爸已經執齊「架生(我啲玩具)」⋯準備同毛媽帶我出街玩,我哋去咗小廣場喪跑。

今朝小廣場冇人⋯咁我哋就⋯"包場"⋯雖然經常嚟呢度玩,但今日(我生日大晒...所以)玩得特別開心。

中午媽咪特別整咗兩個南瓜雞肉蛋糕俾我做生日,下晝毛爸、媽咪同我開生日會⋯唱生日歌許願,夜晚食駝鳥、雞肉餐,小食有鴨肉乾、䒦士,甜品有藍梅、士多啤梨⋯今日好攰(係食到攰)⋯

噢~正到癲~好幸福呀!

 
毛毛:好多謝各位姨姨、叔叔、哥哥、姐姐、朋友、老友嘅祝福...我毛毛錫晒你哋...
 
 
毛毛:今日生日大晒...包場...

 
毛爸:毛毛今日玩得特別投入...

 
毛毛:噢~勁爽、勁開心呀...

 
 
毛毛:媽咪嘅傑作...南瓜雞肉蛋糕...
 
 
毛毛:我許咗個願...願毛爸毛媽...呀!唔講得俾你哋聽咖...講咗唔靈咖...
 


2 則留言: