2014年3月31日 星期一

一種可怕嘅眼神

2014年4月1日(星期二)


人與人同寵物之間其中一種內心深層溝通係「眼神」接觸,有人講「眼神」反影個人心內嘅世界,你係唔係「講大話」喺眼神度睇得出。

有一種⋯絕望、恐懼、無奈嘅眼神係我最害怕(30年前醫生當我同細佬面前講:確診細佬有惡性骨癌只有18月命,嗰陣細佬就用呢種眼神望住我)我會選擇逃避、冇勇氣去接觸呢種眼神。

今早一直都落雨,我唯有帶毛毛落停車場散步,當我推開度門嗰陣⋯毛毛坐喺門口用呢種「眼神」望住我⋯


 
毛毛:毛爸,又係行停車場?可唔可以....
 
毛爸:我知喇...乖仔...咁...你快啲便便尿尿喇...

 
毛爸:毛毛小朋友嗰種「眼神」令我難過...

2 則留言: