2014年3月4日 星期二

一個驚喜嘅飯局

2014年3月4日(星期二)


啱啱過咗嘅星期日⋯由於某種原因同時間錯配⋯終於有機會同老友湯氏夫婦食飯(我同老友們都會有空閒嘅時候但硬係夾唔啱大家一齊嘅時間)。

每次同班老友飯局傾計談心⋯都開心暢所欲言,講唔盡嘅旅遊新經歷、講唔盡嘅開心事、講唔盡嘅八卦事⋯非常窩心,飯菜都係其次⋯

有人講現今社會人與人之間嘅「信任」越來越薄弱,自己就起一度牆與人保持分隔...好難有真心朋友,我都有同感⋯

我覺得自己幸運哋有班好朋友,所以好重視身邊班老友,亦都有人講佢哋願意花一生時間同班老友傾計...我都願意。


 
Peter(毛爸):多謝湯生請食飯...我會"料理"一席"私房菜"回敬你哋...

沒有留言:

張貼留言