2014年2月9日 星期日

毛媽整餅…「日式菠蘿包」

2014年2月9日(星期日)


麵包之中「菠蘿包」係我至愛食嘅包點之一⋯由其係喺中間夾塊牛油嗰種「菠蘿油」。

太太噚日花咗成個下晝去學整「日式菠蘿包」⋯聽太太講...呢種日式菠蘿包係全人手制做咖,仲整咗紅豆、栗子餡兩款⋯唔使講梗係超好食啦,仲有陣陣嘅愛心味添。

真係俾人笑到面黃⋯而家先知菠蘿包有分港式(淨包)、日式(有餡)兩種咖。


毛爸 : 一見到就流水口...外層金黃鬆脆...內饀栗容幼滑香甜...好食到冇朋友...一食難忘...


毛爸 : 毛媽整餅技藝...出神入化...要激讚...

8 則留言:

  1. 我至 like 出爐麵包,唔理係邊種,捧在手熱呼呼咁食,簡直人間美食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜野麵包熱烘烘係最好食咖,Angelo識食...喺屋企毛毛最著數...每次有麵包出爐毛毛都係第一個試食...不過今次就我第個食先...

      刪除
  2. 好吸引呀! 毛媽... 我哋都想食呀!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 毛媽 : 邊係呢...唔好笑我啦...但都要多謝你嘅讚。

      刪除