2014年2月16日 星期日

毛毛心聲…吓~媽咪又生日?

2014年2月16日(星期日)


今日⋯一早毛爸就係廚房好忙⋯煮特別早餐(我都有份咖),仲話俾我知毛媽今日生日⋯吓⋯又生日?

聽毛爸講中國人生日係計「農曆」咖⋯「潤月」仲會多一次生日咖⋯計埋「大年初七人日」、「西曆」有成 4 次生日咖。

唔緊要啦⋯毛毛再祝媽咪⋯生日快樂、身體健康、事事如意⋯


毛毛 : 祝媽咪...生日快樂。毛爸話我未拆「利是」所以唔使買禮物喎...


毛毛 : 毛爸話媽咪今朝早餐食嘅「糖心蛋」係我哋屋企「最高規格料理」生日先有得食咖...

連我早餐都升咗級...有三文魚餐食...媽咪生日我都有者著數...但...我想食「糖心蛋」...

2 則留言:

  1. 毛爸真係好o鍚毛媽。毛毛 ... 越來越靚仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. L D,多謝你讚毛毛,毛媽、毛毛係自己人梗係錫佢哋啦...

      刪除