2014年2月8日 星期六

香港寵物節2014

201427(星期五)



香港第九屆國際寵物用品博覽今日開幕每年香港大形寵物展我哋都特登花時間過去睇,目的係為毛毛買零食、糧、玩具、清潔劑同日用品

今年都係由美國、英國、澳洲、德國嘅大公司包場,而佢哋嘅產品都有一個共通點天然、無穀物、有機帶出健康飲食嘅主流寵物小朋友有福喇。

今次仲有另一個目標水族


毛爸 : 每年個廣告牌都係喺同一個位置...好行貨...


毛爸 : 大會設定嘅狗廁所兜太高...小狗唔方便。見場內搞衛生啲姨姨非常機動性同爽手...讚


毛爸 : 呢種係毛毛最鐘意玩嘅波波玩具...


毛爸 : 今年買咗另一種玩具俾毛毛玩...


毛爸 : 毛毛又係最大得益者...

毛毛 : 我係「毛大少爺」呢啲「著數」係必然咖...

毛媽 : 真係唔低得個衰仔咁「沙陳」...激心


毛爸 : 意外驚喜嘅係...「針擦梳」好掂...梳到啲毛可以有「爆毛」效果...但都幾貴...

另一個驚喜係...新「玩具」毛毛超鐘意...設計簡單實淨,聽個姐姐講仲會浮水咖...

4 則留言:

  1. 嘩!毛少 ... 真係好幸福! 毛爸毛媽專程來香港買野俾毛毛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 得戚嘅毛毛 : 唔知點解毛爸毛媽咁錫我...等我問吓佢哋先...

      刪除
  2. Le隻美國牌孑嘅針梳真係貴得有道理架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企已經有兩把針梳...質地好硬好吉...硬係感覺上會整痛毛毛咁...呢隻針梳感覺唔一樣,當初我拎上手就想買紅色紀念版...後尾買咗普通版...

      刪除