2014年2月24日 星期一

珍惜每一次玩樂

2014年2月24日(星期一)


過去嘅幾個星期六、日⋯由於天氣同工作關係毛毛都冇得出去玩。

噚日下晝終於有時間帶毛毛去大潭山旁邊嘅小廣場玩,毛毛小朋友開心到有啲失控⋯好難怪⋯毛毛係寵物所有起居、生活、行動⋯都非常倚賴我哋(家長)同非常被動。

我哋會忘記狗狗生命係短暫嘅⋯我哋都好自然好習慣性咁用人類嘅時間觀念去計算⋯「來日方長」⋯但以狗狗十幾年嘅生命⋯家長們應該珍惜每一次嘅相敘耍樂⋯


毛爸 : 毛毛狂玩新玩具...


毛爸 : 夕陽無限好...


毛爸 : 毛毛小朋友我哋走喇...你夠鐘食餐喇...Go Go Go..


毛毛 : 好開心可以同毛爸毛媽一齊玩...以後可以多啲一齊出黎玩就好喇...


2 則留言:

  1. Laugh仔Derby:毛毛你就好啦可以同毛爸毛媽一齊玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...由其係洗白白嗰日毛爸毛媽一定帶我出去玩...

      刪除