2014年2月27日 星期四

毛毛傻更更嘅堅持⋯感動

2014年2月27日(星期四)


好耐以前⋯工人姐姐向我告狀⋯當我唔喺屋企嗰陣毛毛變得好百厭⋯由其係我哋出門旅行毛毛更難搞,毛毛會唔肯食餐、唔肯返入房瞓、成日坐喺大㕔望住大門。

前一排太太亦向我告狀⋯話每次凌晨出去踩單車⋯毛毛一定要喺㕔等到我踩完單車返屋企為止,太太因為唔知毛毛喺廳搞乜擔心到瞓唔到⋯大吐苦水。

有一次我操練完返屋企⋯入到大廳⋯只見毛毛坐喺廳中間眼光光咁望實我⋯見到我返嚟勁開心,狗狗對主人忠心係肯定嘅⋯而毛毛對呢份忠心儍更更嘅堅持⋯我已經感受到⋯


毛爸 : 之前有好多新聞報道...狗狗好硬頸咁等主人返屋企...原來係事實...唔到我唔信...


毛爸 : 我知到凌晨 3~4點係最好瞓嘅時候...毛毛都起身陪我裝身...


毛爸 : 唔知毛毛點解咁堅持...好眼瞓儍更更嘅毛毛...令我非常感動...

8 則留言: