2014年2月26日 星期三

屋企多咗批住客「水族」

2014年2月26日(星期三)


最近太太迷上「水族」⋯

「水族」對於我嚟講亦都有段古仔,我由小朋友對周圍嘅事物發生好奇開始就接觸「水族」⋯同屋表哥、大姨丈、姑媽⋯佢哋屋企都養咗一缸靚魚,當時對於魚點解要喺水中生活感到謎惑,曾經對水底世界非常响往,讀書嗰陣屋企就養咗一缸錦鯉魚⋯

接毛毛返嚟屋企住之前太太都一直有養魚,毛毛出現後太太全力照顧毛毛⋯就放棄咗養魚,到而家⋯由我接手照顧毛毛,毛毛變得百厭又開心⋯太太就更放心又多咗時間,咁⋯轉行搞「水族」


毛爸 : 個魚缸喺香港寵物展買咖...一套有打氣機、濾水器、大燈、夜燈....


毛爸 : 歡迎你哋呀!魚仔...

2 則留言:

  1. 我都有養過金魚,但係每換水都出事.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都係咁咖,後尾換水分兩次換每次換三份一水,換水前要養定一缸水,咁...「出事」機會少咗...

      刪除