2014年2月14日 星期五

我結婚的第一個十九週年

2014年2月14日(星期五)


傳聞今日係十九年一次中、西情人節同一日嘅日子,十九年前嘅今日⋯嗰朝早好暖⋯我同心兒喺主禮官、兩位來觀禮嘅朋友面前簽名注冊結婚,從此我同太太就一齊開始經營一個「幸福家庭」。

一轉眼⋯已經一個循環十九年⋯原來「守業」係好唔簡單咖,其間我放棄好多野、改變自己對事情、物質、得失⋯嘅睇法,甚至改變自己作風⋯嚟配合業務發展。

太太我承諾以後會更耐心聽妳嘅心聲、更支持妳所有嘅決定、更包容妳所做嘅一切、我會更努力同妳一齊經營好呢個「幸福家庭」賺取更多嘅幸福,心兒我愛妳。


毛爸 : 第二個十九年,第三個...我一直會...陪著妳走...走到這世界邊邊...


毛爸 : 結婚週年禮物...



4 則留言:

  1. Happy 19th Anniversary! sooooooooo sweet, 祝您倆業務蒸蒸日上. :)

    回覆刪除
  2. Wow!Le 個愛的宣言真係好sweet 好令人感動!祝你倆永遠幸福快樂!

    回覆刪除