2013年5月24日 星期五

毛少同其他小朋友一樣...


2013年5月25日(星期六)

今朝早落大雨又行雷又閃電...毛毛一直痴實我,由睡房到大廳、廚房連我去便便都要跟我入廁所瞓喺我腳前等...差啲頂佢唔順。
聽工人姐姐講上次夜晚落大雨...毛毛走入睡房搵唔到我哋...就走返入個籠不出嚟,直到響雷就衝出廳狂吠(工人講得好搞笑原來嗰晚響雷佢仲瞓到隻豬咁,佢係俾毛毛吠醒),自從旅行返嚟...毛毛行為有啲改變,呢兩日我哋返工毛毛都好慘咁狐叫...好似小朋友咁怕爸爸媽咪又再走咗去...好想跟到實。


毛爸 : 毛毛小朋友好有耐性等...停雨...
毛毛 : 毛爸話今日放假會帶我同媽咪出去


毛爸 : 可惜令大家非常失望...雨越落越大

沒有留言:

張貼留言