2013年5月15日 星期三

毛毛暫時交俾工人照顧


2013年5月15日(星期三)
呢個禮拜尾我同太太出門去旅行...毛毛就交俾工人照顧...由於平日照顧毛毛嘅飲食、散步、梳洗都由我同太太親自處理,太太就出咗張手則俾工人照做。
雖然毛毛好鍾意個工人但工人當毛毛係大少爺(入職講明無論任何情況下都唔可以打或傷害毛毛,如有發現即時炒)工人有時都管毛毛唔掂...我哋就有啲唔放心,只係怕工人對毛毛照顧不週。
事情就係咁啱...每每喺呢個時候就會發現好多問題,騎樓鐵絲網生銹爛晒要即時更換(毛仔咁百厭好易發生意外),亦發覺騎樓太多雜物(防外毛仔大小便),更發現毛毛啲零食食晒(澳門冇得賣),仲有發現毛毛右內耳有幾撻粒粒紅疹...咁多樣野一齊發生...佢哋梗係一早約定。



毛爸 : 好彩發現得早...今日買料同維修用咗成個晏晝...

毛毛 : 毛爸提早幫我修毛同洗白白...


  • 留言者: 毛之家
  • Email: leungmomobaby@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-05-16 09:17:51
我每次去旅行前幾天都唔敢同毛之家沖涼,因為怕去旅行時佢地有咩唔舒服,得個工人搞唔掂

沒有留言:

張貼留言