2013年5月23日 星期四

學藝之旅〜泰國清邁


2013年5月18日(星期六)

今次又係好多第一次嘅經驗...第一次搭夜機、第一次食麥記第一次推出嘅飯套餐、第一次去外地學煮餸、第一次公司搞錯我嘅放假日期,我手上嘅工作由老闆親自跟進...。
其實搭夜機...半夜先到目的地精神上好攰,感覺上唔係咁好。登機前我同太太到麥記食咗個白漢堡同開飯套餐,包餐外形白色好特別,飯餐飯入面有粟米粒味道唔錯。講到泰國餐屋企人就好鐘意食,今次去泰國學藝想見識下正宗嘅泰國廚藝。最後能夠出門去旅行我要多謝一個人,我老闆..."多得你親自跟進我手上嘅「柯打」呀!多謝老闆"。
嚟到酒店...嘩〜乜有咁多軍人同差人喺大堂入口度列晒隊...係唔係歡迎我哋咖?(待續)


毛爸 : 麥記嘅飯盒第一次試...最鍾意佢啲醬汁酸微微...


毛爸 : 搭夜機俾人嘅感覺係...冇日機咁熱鬧同情緒高脹...


毛爸 : 酒店入口有好多軍人...同守衛好嚴...所有行李都要過 X 光安檢...


毛爸 : 酒店大堂好大...原來有國家級政要喺度住...所以酒店有好多特警同便衣行嚟行去。


毛爸 : 嘅度啲建築多數都係3層至5層高...就算一級酒店都係樓高十幾層高...

沒有留言:

張貼留言