2013年5月3日 星期五

毛毛心聲...我做錯事,只係口頭警告


2013年5月3日(星期五)

呢排毛爸毛媽啲行為真係估佢哋唔到...一時就錫到我燶一時就鬧到我驚。
好似今日咁...我貪玩攞咗毛爸條絕版毛巾嚟玩,我玩到好投入又唔覺意咬爛咗嗰陣...俾毛爸發現,毛爸大聲嗌"NO"執起條毛巾然後好緊張咁檢查仲發現毛巾邊爛晒,當時我諗今次"斷正"睇嚟"鬧就要坐定"要受罰喇...硬食。
但好奇怪,毛爸浄係講:毛毛你真係壞嘅小朋友,你學乖啲啦...激死,哦哦咁就行開咗。我毛爸係吾係有問題呢?儍咗?



毛毛 : 咬爛毛巾 "斷正"...梗係要笑笑咁對住毛爸啦...

毛爸 : 毛毛幾時變咗 " 壞小朋友"又時時發脾氣咬人...
毛毛 : 毛爸淨係鬧咗幾句就行咗去...真好彩又奇怪...搞到我有啲驚。

沒有留言:

張貼留言