2013年5月22日 星期三

毛毛俾面色工人姐姐睇


2013年5月18日(星期六)

今朝終於講服工人姐姐...帶佢去睇醫生,經過差唔多兩個幾鐘嘅治療之後...情況好轉,而且經過一個晏晝嘅休息...工人姐姐好髙興咁開始做家務,仲同我哋講已經唔痛可以做番野。
咁係好消息...起馬唔使擔心工人姐姐唔舒服而毛毛得唔到好嘅照顧。嘩〜甄醫生啲醫術咁勁...神奇。我哋叫工人姐姐喺毛毛份餐度加咗乾菜同維他命餅,我同太太臨登機前經視象鏡頭睇住毛毛食餐,毛毛表現非常「大支野」要工人姐姐陪住先肯食,雖然食得唔正經(食下停下工人姐姐唔睇住佢就唔肯食)但都食晒份餐...之後就地坐喺度(毛毛平時會自己走去洗手間跳上屎塔上面等抹咀同擦牙咖),要工人姐姐獎佢零食同抱佢入廁所做清潔。毛毛好似知我哋出門咁...洽工人姐姐,真係盡顯大少爺本色...來緊嗰5日工人姐姐仲有排受,慘....我哋要飛喇!(待續)


毛爸 : 我哋出門之出毛毛就痴實毛媽、最後要我抱佢一陣先安樂...
毛毛 : 毛爸你係唔係去買零食俾我呀?


毛爸 : 唔知點解...硬係覺得今晚機場特別靜......................待續

沒有留言:

張貼留言